Családias hangulatú, professzionális terméktámogatási csapatunkba keressük új Terméktámogató munkatárs kollégánkat, akinek feladata lesz az ügyfélbejelentés-kezelő rendszerünkben beérkező kérdések, hiba- és igénybejelentések megoldása, feldolgozása, műszaki előkészítése a feladatkezelésben résztvevő (fejlesztés, adatbázis adminisztrátor, üzemeltető) belső társcsoportok és ügyfelek számára.
Főbb feladatok:
- Külső és belső ügyfelek munkájának segítése szóban, telefonon és írásban (nem call center jellegű munkakör).
- Termékismeret folyamatos önálló fejlesztése, ellenőrzési célú tesztelési feladatok (nem tesztelői munkakör).
- A felhasználói részről felmerülő kérdések megválaszolása, felhasználók segítése feladataik megvalósításában.
- Felhasználói dokumentációk ellenőrzése, frissítése, készítése, napra készen tartása.
- Feladatelőkészítés: ügyféltől érkező feladatok leképezése könnyen feldolgozható, egységes formátumra.
- A megvalósított fejlesztések és hibajavítások precíz adminisztrációja.
Elvárások:
- Felsőfokú végzettség.
- 2-3 év terméktámogatási szerepkörben szerzett vagy más releváns szakmai tapasztalat.
- Kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készségek.
- Magabiztos kiállás, udvarias megjelenés.
- Megoldó szemlélet, proaktív hozzállás.
- Jártasság az irodai szoftverek és alkalmazások használatában.
- Elhivatottság a feladatok megoldása iránt.
- Önállóság, pontosság.
Előnyök:
- Felsőoktatási ügyvitelben és/vagy pénzügyi adminisztrációs területen szerzett tapasztalat, kapcsolódó fogalmak és munkafolyamatok ismerete.
- Szoftverfejlesztési cégnél szerzett tapasztalat.
- Ügykezelő rendszerben szerzett tapasztalat.
Amit nyújtani tudunk:
- Versenyképes jövedelmet,
- szakmai képzéseket,
- korlátlan kávé fogyasztás,
- kreatív és innovatív környezetet, változásokra nyitott kollégákkal,
- hibrid munkarendet, rugalmas munkaidőt,
- stabil, hosszú távú munkalehetőséget,
- felügyelt szakmai fejlődést, széleskörű tapasztalatszerzési lehetőséggel,
- kihívásokkal teli feladatokat,
- támogató légkört,
- cégen belüli közösségi életet (pl. csapatépítők, céges ünnepek).
Csatlakozz hozzánk, és legyél része egy innovatív és együttműködő csapatnak, amely folyamatosan törekszik az ügyfelek igényeinek kielégítésére és a legjobb megoldások kidolgozására!
Ha úgy érzed, hogy szívesen dolgoznál velünk, várjuk szakmai önéletrajzodat, bruttó bérigény megjelölésével a Karrier@campus.hu e-mail címre.
Csatlakozz hozzánk, és építsük együtt a digitális jövőt!