Ugrás a tartalomra
Campus Codeworks

Campus Codeworks

Digitális jövőt építünk a magyar felsőoktatásban!

Terméktámogatási vezető (Support Team Lead)

Megújuló csapatunkba keressük új Terméktámogatási Vezető kollégánkat!

A „Milyen a jó Support Team Lead?” kérdésre nálunk ez a válasz:

„Egy jó Support Team Lead nemcsak technikai szakértő, hanem kiváló vezető és mentor is, aki támogatja a csapatot és biztosítja, hogy az ügyfelek mindig a legjobb kiszolgálásban részesüljenek.”

  

Főbb feladataid lesznek:

  • A terméktámogatási csapat irányítása, az ügyfélkapcsolatok minőségi kezelése, valamint a beérkező hibajegyek és incidensek hatékony menedzselése.
  • A terméktámogatási szerződések tekintetében részvétel a közbeszerzési eljárások előkészítésében és lebonyolításában; az indikatív ajánlat, továbbá az eljárás műszaki-szakmai dokumentumainak összeállításában.
  • Szervezeti egység képviselete a Társaság más részlegei és külső szervezetek előtt.
  • Felelős leszel az ügyfelekkel kapcsolatos események, találkozók megszervezéséért.
  • A termékek verziókiadásaihoz köthető konferenciák lebonyolítása, felhasználói anyagok készítésének és oktatások lebonyolításának a menedzsmentje
  • Részvétel a termékekkel kapcsolatos külső megjelenések (sajtó, portál, hírlevél, stb.) tartalmának kialakításában.
  • Riportok és jelentések készítése a felsővezetés felé.
  • Ticketing rendszer felügyelete, optimalizálása.
  • A szervezeti egység működési hiányosságainak feltárása, munkamódszerének javítása, fejlődőképességének biztosítása.
  • A terméktámogatási eljárásrendek fejlesztése.
  • Csapattagok mentorálása, teljesítményének értékelése.

 Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség,
  • legalább 3 éves szakmai tapasztalat terméktámogatás vagy ügyfélszolgálati területen,
  • vezetői munkakörben szerzett szakmai tapasztalat,
  • kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készségek,
  • eredményorientált szemléletmód,
  • magabiztos és udvarias megjelenés.

Előnyök:

  • Agilis szemléletű vezetési tapasztalat,
  • Ticketing rendszerek ismerete (Jira),
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás,
  • IT-szolgáltatási környezetben szerzett tapasztalat.

 Amit nyújtani tudunk:

  • Versenyképes jövedelmet,
  • szakmai képzéseket,
  • kreatív és innovatív környezetet, változásokra nyitott kollégákkal,
  • hibrid munkarendet, rugalmas munkaidőt,
  • stabil, hosszú távú munkalehetőséget,
  • felügyelt szakmai fejlődést, széleskörű tapasztalatszerzési lehetőséggel,
  • kihívásokkal teli feladatokat,
  • támogató légkört,
  • cégen belüli közösségi életet (pl. csapatépítők, céges ünnepek).

 

Csatlakozz hozzánk, és legyél része egy innovatív és együttműködő csapatnak, amely folyamatosan törekszik az ügyfelek igényeinek kielégítésére és a legjobb megoldások kidolgozására!

Ha úgy érzed, hogy szívesen dolgoznál velünk, várjuk jelentkezésedet a https://app.indivizo.com/application?h=684a84c6d247e70006bc047e felületen.

Csatlakozz hozzánk, és építsük együtt a digitális jövőt!