Megújuló csapatunkba keressük új Terméktámogatási Vezető kollégánkat!
A „Milyen a jó Support Team Lead?” kérdésre nálunk ez a válasz:
„Egy jó Support Team Lead nemcsak technikai szakértő, hanem kiváló vezető és mentor is, aki támogatja a csapatot és biztosítja, hogy az ügyfelek mindig a legjobb kiszolgálásban részesüljenek.”
Főbb feladataid lesznek:
- A terméktámogatási csapat irányítása, az ügyfélkapcsolatok minőségi kezelése, valamint a beérkező hibajegyek és incidensek hatékony menedzselése.
- A terméktámogatási szerződések tekintetében részvétel a közbeszerzési eljárások előkészítésében és lebonyolításában; az indikatív ajánlat, továbbá az eljárás műszaki-szakmai dokumentumainak összeállításában.
- Szervezeti egység képviselete a Társaság más részlegei és külső szervezetek előtt.
- Felelős leszel az ügyfelekkel kapcsolatos események, találkozók megszervezéséért.
- A termékek verziókiadásaihoz köthető konferenciák lebonyolítása, felhasználói anyagok készítésének és oktatások lebonyolításának a menedzsmentje
- Részvétel a termékekkel kapcsolatos külső megjelenések (sajtó, portál, hírlevél, stb.) tartalmának kialakításában.
- Riportok és jelentések készítése a felsővezetés felé.
- Ticketing rendszer felügyelete, optimalizálása.
- A szervezeti egység működési hiányosságainak feltárása, munkamódszerének javítása, fejlődőképességének biztosítása.
- A terméktámogatási eljárásrendek fejlesztése.
- Csapattagok mentorálása, teljesítményének értékelése.
Elvárások:
- Felsőfokú végzettség,
- legalább 3 éves szakmai tapasztalat terméktámogatás vagy ügyfélszolgálati területen,
- vezetői munkakörben szerzett szakmai tapasztalat,
- kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készségek,
- eredményorientált szemléletmód,
- magabiztos és udvarias megjelenés.
Előnyök:
- Agilis szemléletű vezetési tapasztalat,
- Ticketing rendszerek ismerete (Jira),
- Társalgási szintű angol nyelvtudás,
- IT-szolgáltatási környezetben szerzett tapasztalat.
Amit nyújtani tudunk:
- Versenyképes jövedelmet,
- szakmai képzéseket,
- kreatív és innovatív környezetet, változásokra nyitott kollégákkal,
- hibrid munkarendet, rugalmas munkaidőt,
- stabil, hosszú távú munkalehetőséget,
- felügyelt szakmai fejlődést, széleskörű tapasztalatszerzési lehetőséggel,
- kihívásokkal teli feladatokat,
- támogató légkört,
- cégen belüli közösségi életet (pl. csapatépítők, céges ünnepek).
Csatlakozz hozzánk, és legyél része egy innovatív és együttműködő csapatnak, amely folyamatosan törekszik az ügyfelek igényeinek kielégítésére és a legjobb megoldások kidolgozására!
Ha úgy érzed, hogy szívesen dolgoznál velünk, várjuk jelentkezésedet a https://app.indivizo.com/application?h=684a84c6d247e70006bc047e felületen.
Csatlakozz hozzánk, és építsük együtt a digitális jövőt!